Jom dapatkan buku Belajar Membaca Al-Quran Bertajwid dalam Masa 50 Jam !!

Kelebihan buku ini:

  1. Padat, ringkas, berkesan dan efektif
  2. Masa yang singkat untuk kuasai huruf & tajwid
  3. Mudah difahami
  4. Proses pembelajaran yang lancar dan cepat
  5. Sesuai untuk semua peringkat usia
  6. Mampu menguasai pembelajaran dalam masa 50 jam

ReQa Big Box: Permainan Kreatif Inventif

  1. Creative Innovative Toys
  2. Educational Toys
  3. Building Blocks
  4. Engineering Blocks
  5. Mechanical Blocks
  6. Appropriate for ages 3+
  7. Malaysian Product.

MONOPOLI SOLAT: PERMAINAN PINTAR SOLAT

MANFAAT:

SERONOK UTK SOLAT – Anak anda akan lebih seronok utk belajar solat dengan adanya kawan kawan dengan permainan ini.

MENDIDIK UTK SOLAT DI AWAL WAKTU – INSYALLAH, dengan pembelajaran MONOPOLI SOLAT ini, anak anda akan terdidik utk solat di awal waktu. Seterusnya, mendidik utk menjadi ANAK YANG SOLEH.

BELAJAR BERDISIPLIN – Dengan mengikut setiap pergerakan yg diajar di dalam MONOPOLI SOLAT ini, INSYALLAH anak-anak anda akan lebih BERDISIPLIN dalam melakukan IBADAT.

MEMBENTUK JIWA ANAK-ANAK – ALHAMDULILLAH, Memang impian kami utk melihat anak-anak pada generasi akan datang lebih terdidik jiwanya dengan ISLAM yang KUAT. Tanpa terikat dengan masalah GEJALA SOSIAL yang berat.

APAKAH KELEBIHAN MONOPOLI SOLAT?

1.PERTAMA DI MALAYSIA

Satu-satunya PERMAINAN MONOPOLI yang mengajar anak anda SOLAT dengan lebih CEPAT dan MUDAH. Hanya perlu mengikut pergerakan yang dipaparkan.

2.DILENGKAPI KAD GANJARAN

Hanya perlu kira ganjaran yang diberi. Ia hanya pemangkin semangat bermain.
Jadi, anak anda akan LEBIH seronok utk belajar solat dengan adanya kawan. Alhamdulillah.

3.PAPAN BERGAMBAR

Untuk memudahkan anak-anak ini mengikut pergerakan solat, kami turut menyertakan paparan pergerakan solat bergambar berwarna. Ianya dapat memberikan gambaran bagaimana pergerakan SOLAT itu ditunjukkan.

4.PILIHAN KAD BONUS DAN SOALAN DALAM PERMAINAN MONOPOLI SOLAT
Apa yang bestnya..Didalam MONOPOLI SOLAT ni, kami telah menyertakan bersama kad bonus dan soalan. Insyallah kawan soma bole bantu sebut dan buat pergerakan solat.

5.LATIH TUBI

Untuk memudahkan anak-anak anda menghafal bacaan, perlu latih tubi. Jadi, anak anda lebih senang dan cepat menghafal bacaan ketika solat. mereka boleh betulkan bacaan rakan.

6.PANDUAN SOLAT

Utk permulaan belajar solat, tentu agak susah bagi anak2 utk NAK INGAT bacaan solat kan? Dengan MONOPOLI SOLAT, kami sertakan jawapan dan panduan soat. Ianya juga sangat membantu kita sebagai ORANG DEWASA bukan? Hehe..

7.MUDAH DIBAWA

Hanya perlu meletakkan MONOPOLI SOLAT dan terus main. Di mana sahaja anak anda berada, pembelajaran SOLAT sentiasa dapat dilaksanakan. Jom ikuti testimoni mereka yang dah menggunakannya.

Jom, sama-sama kita dapatkan permainan MONOPOLI SOLAT ini. 1 Rumah 1 Monopoli Solat. Di samping memberi anak bermain, kita sekaligus mendapat pahala kerana permainan IBADAT ini mengajak anak kepada menghafal bacaan dan perlakuan dalam solat.

Biasanya parents sanggup spend RATUSAN untuk toys, pakaian, gadget anak-anak malah ada yang sampai mencecah RIBUAN ringgit. Kalau anda hanya perlu spend bawah RM150 jer untuk pelaburan akhirat anak-anak, nak tak?

Dapat ajar anak-anak solat dengan betul tanpa tekanan, plus dapat eratkan ukhuwah. Paling best, pahala dapat, ilmu pun dapat, nak tak? Ramai yang dah cuba dan berpuas hati. Bak kata pepatah, ‘Melentur buluh biarlah dari rebungnya’. Begitu juga anak-anak anda. Didiklah mereka sedari awal lagi. Biar besar nanti menjadi seorang anak yang berguna dan mampu berjasa kepada ibu bapanya kelak.

Nak tak kalau kami tunjukkan cara dan kaedah yang TERBAIK untuk ajarkan anak anda bersolat dengan BACAAN BACAAN DALAM SOLATNYA SEMPURNA dan dalam masa yang sama mampu memberikan KESERONOKAN yang BERGANDA kepada mereka.

Sesuai sangat untuk anak anak berusia 4 tahun ke atas terutama yang telah dididik asas solat sejak kecil.

WORDBREAKER: SPELLING CARD GAME

Wordbreaker is a fun family spelling card game where you use letters on cards to make the longest word possible…

-For 2 to 5 players ages 8 and up

-Word-forming card game

-Score as many points as you can by forming words from the letters on the cards

-Perfect for Family Game Night events

WordBreaker: a spelling card game that helps to improve your spelling, expand your vocabulary & have hours of fun competing with all your friends & families.

Spelling & making words is easy, just arrange & combine the cards with the appropriate letters and you receive victory points. But be careful, if your opponents are smart enough they can steal your cards to make longer words and win more points.

So, always be on your toes, have a large vocabulary, be creative in brainstorming words to make & be merciless in destroying your opponent’s words. Because that’s part of the fun of ‘WordBreaker: Spelling Card Game’

OMAR & HANA FLASHFELT HURUF ABJAD

KIT PANTAS MEMBACA

  1. Kad Imbas (14 x 8.5 cm)
    100 ++ kad imbas huruf dan suku kata terbuka

  2. Roda Pintar (19 cm)
    Belajar suku kata terbuka dengan cepat dan lebih interaktif

  3. Kad flip (20 x 6.5 cm)
    pantas membaca suku kata tertutup, diftong dan digraf dengan teknik flip
Kit Pantas Membaca beanahomequran

KOMBO COMELASIA

  1. Omar Hana FlashFelt Abjad

  2. Kit Pantas Membaca

  3. ReQa Toys: inventive creative toys

  4. Monopoli Solat: Permainan Pintar Solat
Kelas Mengaji Beana Kombo Comelasia (2)